Szanowni Państwo,

w trosce o dobro nas wszystkich oraz w związku z faktem, że część zwłaszcza starszych mieszkańców Spółdzielni, pomimo naszych usilnych próśb nie ograniczyła bezpośredniego kontaktu z pracownikami, zostaliśmy zmuszeni podjąć decyzję by od dnia 30.03.2020 r. zamknąć nasze biura. Wielokrotnie były to sprawy możliwe do załatwienia telefonicznie jak np. ustalenie wymiaru czynszu czy też uzyskanie informacji kiedy nastąpi zwrot za wymianę stolarki okiennej.
Informujemy, że pracownicy Spółdzielni będą nadal wykonywać swoje obowiązki, dlatego kontakt mailowy i telefoniczny pozostaje bez zmian.
Dodatkowo, przy drzwiach wejściowych do siedziby Spółdzielni została zamontowana skrzynka pocztowa, w której możecie Państwo umieszczać skierowaną do nas korespondencję. W sprawach pilnych i uzasadnionych, możliwy jest kontakt bezpośredni z pracownikiem – jednakże po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.

Mamy nadzieję, że już niedługo wszystko wróci do normy i będziemy mogli spotkać się z Państwem osobiście.
Dużo zdrowia!!!!!!

Zarząd SM